Contact Taxicentrale Schiphol

Heeft u vragen of speciale wensen?

Neem contact met ons op. Wij hanteren een zeer snelle reactie snelheid.

contact

Bestelprocedure

Vul uw gegevens zo compleet mogelijk in. Het adres met huisnummer, uw naam, telefoonnummer en uw vluchtnummer. Zo zorgen we er altijd voor dat we u op tijd van en naar de juiste plek brengen.
U kunt uw taxi online bestellen, minimaal drie uur van tevoren. Heeft u sneller een taxi nodig? Neem dan contact met ons op via 085 065 3670
Ja. Daarom is het belangrijk dat u het juiste e-mailadres en telefoonnummer invult. Mocht er in uw gegevens iets niet duidelijk zijn, dan neemt de chauffeur persoonlijk contact met u op. Als u online betaalt, ontvangt u direct alle ritinformatie en de factuur.

1. Controle gegevens / wijzigen / annuleren

Controleer uw mobiele telefoonnummer én uw vluchtnummer op de reserveringsbevestiging. Zijn bepaalde persoonlijke gegevens onjuist ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Geen probleem. U kunt via de bevestigingse-mail zelf snel en gemakkelijk uw gegevens wijzigen of uw rit annuleren. Annuleren kan tot 6 uur voor ophaaltijd.

2. Hoe en waar vind ik mijn chauffeur op het vliegveld?

Vul altijd uw vluchtnummer in, zodat wij weten wanneer u bent geland (wij worden op de hoogte gehouden van actuele vluchtinformatie). Uw chauffeur neemt binnen 15 minuten na landing contact op; controleer daarom uw opgegeven telefoonnummer inclusief landcode.

Meeting point op Schiphol is: Departures 3 (boven) deur D. 

3. Verificatie

Belangrijk: vraag de chauffeur om het ritnummer dat ook op uw bevestiging staat. Zo weet u zeker dat u te maken heeft met een betrouwbare chauffeur van Taxicentrale Schiphol.

4. Contact

Voor vragen over uw huidige en toekomstige reserveringen, zijn wij telefonisch bereikbaar 24 uur per dag en 7 dagen per week via +3185-0653670.

Tarieven & betalen

Wij rijden niet met metertarieven. De prijs die u ziet op onze site, is de prijs die u betaalt. Er zijn geen extra kosten achteraf. De prijs wordt berekend op basis van de kortste route. Het kan gebeuren dat de chauffeur een andere route volgt, vanwege bijvoorbeeld een file of een ongeluk. Ook dan blijft het vooraf vastgestelde tarief gelden. Wij hebben geen verrassingen!

U kunt vooraf veilig online betalen via verschillende diensten, zoals iDeal, Mastercard, Visa, AMEX en Paypal. Voor ieder wat wils. U kunt natuurlijk ook contant, per pin of creditcard aan de chauffeur betalen. Wij laten liever de chauffeurs niet met contant geld rondrijden vanwege de veiligheid.
Nee. U betaalt voor de taxirit. Bent u met meer dan vier personen? Dan kunt u een busje bestellen. Voor een busje betaalt u iets meer. Ongeacht of u reist met een personenauto of busje, u bestelt de taxi voor u of uw gezelschap. De taxi wordt tijdens uw rit niet gedeeld met andere reizigers.

Bagage & speciale wensen

Er is ruimte voor 2/3 koffers afhankelijk van de grootte. Denkt u dat de bagage niet in een personenauto past? Bestel dan een stationwagen of busje of neem contact met ons op.

Heeft u afwijkende bagage, zoals een surfboard of golfclubs? Neem dan eerst contact met ons op. Op deze manier kunnen wij rekening houden met het formaat van de auto.

Heeft u huisdieren? Moet er een rolstoel of rollator mee? Neem dan contact met ons op via contact@taxicentrale-schiphol.nl, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw rit vlekkeloos en comfortabel verloopt.

Een kinderstoel is niet verplicht in de Nederlandse taxi’s. U kunt uw kind op schoot houden of een eigen maxi cosi meenemen. kijk hier voor meer informatie: https://www.veiligheid.nl/kinderveiligheid/met-de-auto/wetgeving

Bestel uw taxi eenvoudig online via Taxicentrale Schiphol

Online Schiphol Taxi boeken stap 1

Voer uw ritgegevens in

Online Schiphol Taxi boeken stap 2

Bereken uw taxiprijs

Eenvoudig Schiphol taxi boeken

Bestel & Betaal veilig online