Bestelprocedure
Welke gegevens moet ik invullen?
Vul uw gegevens zo compleet mogelijk in. Het adres met huisnummer, uw naam, telefoonnummer en uw vluchtnummer. Zo zorgen we er altijd voor dat we u op tijd van en naar de juiste plek brengen.
Hoe ver van tevoren moet ik de taxi bestellen?
U kunt uw taxi online bestellen, minimaal drie uur van tevoren. Heeft u eerder een taxi nodig? Neem dan contact met ons op via 085 0653670
Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?
Ja. Daarom is het belangrijk dat u het juiste e-mailadres en telefoonnummer invult. Mocht er in uw gegevens iets niet duidelijk zijn, dan neemt de chauffeur persoonlijk contact met u op. Als u online betaalt, ontvangt u direct alle ritinformatie en de factuur.
Belangrijke informatie?
1. Controle gegevens / wijzigen / annuleren
Controleer uw mobiele telefoonnummer én uw vluchtnummer op de reserveringsbevestiging. Zijn bepaalde persoonlijke gegevens onjuist ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Geen probleem. Klik hier boven om zelf snel en gemakkelijk uw gegevens te wijzigen of uw rit te annuleren. Annuleren kan tot 6 uur voor ophaaltijd.
2. Hoe en waar vind ik mijn chauffeur op het vliegveld?
Vul altijd uw vluchtnummer in, zodat wij weten wanneer u bent geland (wij worden op de hoogte gehouden van actuele vluchtinformatie). Wij bellen u 15 minuten na aankomst; controleer daarom uw opgegeven telefoonnummer inclusief landcode.
Meeting point op Schiphol is: Departures 3 (boven) deur D.
3. Verificatie
Belangrijk: vraag de chauffeur om het ritnummer dat ook op uw bevestiging staat. Zo weet u zeker dat u te maken heeft met een betrouwbare chauffeur van Taxicentrale Schiphol.
4. Contact
Voor vragen over uw huidige en toekomstige reserveringen, zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zondag van 00:00 – 24:00 via +3185-0653670.
Tarieven & betalen:
Meter versus vaste prijs
Wij rijden niet met metertarieven. De prijs die u ziet op onze site, is de prijs die u betaalt. Er zijn geen extra kosten achteraf. De prijs wordt berekend op basis van de kortste route. Het kan gebeuren dat de chauffeur een andere route volgt, vanwege bijvoorbeeld een file of een ongeluk. Ook dan blijft het vooraf vastgestelde tarief gelden. Wij hebben geen verrassingen!
Hoe kan ik betalen?
U kunt vooraf veilig online betalen via verschillende diensten, zoals iDeal, Mastercard, Visa, AMEX en Paypal. Voor ieder wat wils. U kunt natuurlijk ook aan de chauffeur betalen (contant/pin/creditcard). Hier rekenen wij €2,50 extra voor in verband met administratiekosten. Ook laten wij liever de chauffeurs niet met contant geld rondrijden vanwege de veiligheid.
Betaal ik extra kosten voor iedere extra passagier?
Nee. U betaalt voor de taxirit. Bent u met meer dan vier personen? Dan kunt u een busje bestellen. Voor een busje betaalt u iets meer. Ongeacht of u reist met een personenauto of busje, u bestelt de taxi voor u of uw gezelschap. De taxi wordt tijdens uw rit niet gedeeld met andere reizigers.
Bagage & speciale wensen:
Hoeveel bagage mag ik meenemen?
Er is ruimte voor 2/3 koffers, afhankelijk van de grootte, in een standaard sedan taxi. In een stationwagen passen 3/4 koffers, afhankelijk van de grootte. Denkt u dat de bagage niet in een personenauto past? Bestel dan een busje of neem contact met ons op.
Ik heb afwijkende bagage, wat nu?
Heeft u afwijkende bagage, zoals een surfboard of golfclubs? Neem dan eerst contact met ons op. Op deze manier kunnen wij rekening houden met het formaat van de auto.
Reizen met dieren of rolstoel
Heeft u huisdieren? Moet er een rolstoel of rollator mee? Neem dan contact met ons op via contact@taxicentrale-schiphol.nl, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw rit vlekkeloos en comfortabel verloopt.