1. Controle gegevens / wijzigen / annuleren
Controleer uw mobiele telefoonnummer én uw vluchtnummer op de reserveringsbevestiging. Zijn bepaalde persoonlijke gegevens onjuist ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Geen probleem. U kunt via de bevestigingse-mail zelf snel en gemakkelijk uw gegevens wijzigen of uw rit annuleren. Annuleren kan tot 6 uur voor ophaaltijd.
2. Hoe en waar vind ik mijn chauffeur op het vliegveld?
Vul altijd uw vluchtnummer in, zodat wij weten wanneer u bent geland (wij worden op de hoogte gehouden van actuele vluchtinformatie). Uw chauffeur neemt binnen 15 minuten na landing contact op; controleer daarom uw opgegeven telefoonnummer inclusief landcode.
Meeting point op Schiphol is: Departures 3 (boven) deur D.
3. Verificatie
Belangrijk: vraag de chauffeur om het ritnummer dat ook op uw bevestiging staat. Zo weet u zeker dat u te maken heeft met een betrouwbare chauffeur van Taxicentrale Schiphol.
4. Contact
Voor vragen over uw huidige en toekomstige reserveringen, zijn wij telefonisch bereikbaar 24 uur per dag en 7 dagen per week via +3185-0653670.
Wij rijden niet met metertarieven. De prijs die u ziet op onze site, is de prijs die u betaalt. Er zijn geen extra kosten achteraf. De prijs wordt berekend op basis van de kortste route. Het kan gebeuren dat de chauffeur een andere route volgt, vanwege bijvoorbeeld een file of een ongeluk. Ook dan blijft het vooraf vastgestelde tarief gelden. Wij hebben geen verrassingen!
Er is ruimte voor 2/3 koffers afhankelijk van de grootte. Denkt u dat de bagage niet in een personenauto past? Bestel dan een stationwagen of busje of neem contact met ons op.
Heeft u afwijkende bagage, zoals een surfboard of golfclubs? Neem dan eerst contact met ons op. Op deze manier kunnen wij rekening houden met het formaat van de auto.
Heeft u huisdieren? Moet er een rolstoel of rollator mee? Neem dan contact met ons op via contact@taxicentrale-schiphol.nl, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw rit vlekkeloos en comfortabel verloopt.
Een kinderstoel is niet verplicht in de Nederlandse taxi’s. U kunt uw kind op schoot houden of een eigen maxi cosi meenemen. kijk hier voor meer informatie: https://www.veiligheid.nl/kinderveiligheid/met-de-auto/wetgeving
Uniek! Een taxi naar Schiphol kunt u heel eenvoudig online bestellen en betalen. Wij tonen u direct het aantal kilometers en het tarief van de kortste route.
24/7 Een taxi bestellen kan tot 3 uur van te voren, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook wanneer een zakenrelatie of medewerker op het laatste moment verhinderd blijkt te zijn, biedt onze taxicentrale een uitkomst!
Overal online Wij werken door heel Nederland en zorgen ervoor dat u altijd op tijd bij luchthaven Schiphol aankomt. Wilt u na uw zakenreis graag weer comfortabel naar kantoor worden gebracht? Bestel dan direct een taxi voor de terugreis.