Taxicentrale Schiphol is uw ideale partner voor de start en afsluiting van een zorgeloze vakantie!
VERTREK
Wij halen u thuis op tijd op (met al uw baggage) en leveren u voor de deur bij Schiphol af. Voor Internationale vluchten dient u 3 uur van tevoren op Schiphol te zijn, en voor Europese vluchten 2 uur. Schiphol is het hele jaar door erg druk, en zo ook de wegen naar Schiphol toe. Houdt dus altijd speling op uw ritten qua ophaaltijd, zeker tijdens de ochtend/avondspits en tijdens schoolvakanties.
Taxicentrale Schiphol biedt ideale vervoeroplossingen voor met name ook ‘s nachts als het openbaar vervoer stil ligt en u uw naasten niet wil belasten met een nachtelijke rit. Ook voor uw retourrit is het natuurlijk prettig als uw chauffeur klaarstaat om u na uw reis weer veilig en comfortabel naar huis te brengen.
OPHALEN
Het is cruciaal dat u uw vluchtnummer en mobiele telefoonnummer invult voor ritten vanaf Schiphol. U kunt de verwachtte landingstijd van de vlucht aanhouden als ophaaltijd. Uw chauffeur houdt het vluchtnummer in de gaten en neemt na landing contact op. U heeft op dat moment de naam, het mobiele nummer, voertuigtype en nummerbord van uw chauffeur. Als u belt of een bericht stuurt als u uw baggage compleet heeft, dan zorgt de chauffeur dat hij op u staat te wachten bij vertrekhal 3 (boven) deur D.
BAGAGE
Reizen van of naar Schiphol betekent bijna altijd extra bagage. Houdt u a.u.b. rekening met het aantal passagier en aantal en type bagage bij het boeken van het voertuigtype. Wij gaan in onderstaande overzicht uit van een standaard formaat koffer (samsonite). Bent u met minder mensen dan kan er wellicht een bank plat en kan er meer of afwijkende bagage mee.
Auto/sedan: tot 4 personen en 2 ruimbagage + 2 handbagage
Stationwagen: tot 4 personen en 4 ruimbagage + 2 handbagage
Bus: tot 7 personen en 6
ruimbagege + 4 handbagage
1. Controle gegevens / wijzigen / annuleren
Controleer uw mobiele telefoonnummer én uw vluchtnummer op de reserveringsbevestiging. Zijn bepaalde persoonlijke gegevens onjuist ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Geen probleem. U kunt via de bevestigingse-mail zelf snel en gemakkelijk uw gegevens wijzigen of uw rit annuleren. Annuleren kan tot 6 uur voor ophaaltijd.
2. Hoe en waar vind ik mijn chauffeur op het vliegveld?
Vul altijd uw vluchtnummer in, zodat wij weten wanneer u bent geland (wij worden op de hoogte gehouden van actuele vluchtinformatie). Uw chauffeur neemt binnen 15 minuten na landing contact op; controleer daarom uw opgegeven telefoonnummer inclusief landcode.
Meeting point op Schiphol is: Departures 3 (boven) deur D.
3. Verificatie
Belangrijk: vraag de chauffeur om het ritnummer dat ook op uw bevestiging staat. Zo weet u zeker dat u te maken heeft met een betrouwbare chauffeur van Taxicentrale Schiphol.
4. Contact
Voor vragen over uw huidige en toekomstige reserveringen, zijn wij telefonisch bereikbaar 24 uur per dag en 7 dagen per week via +3185-0653670.
Wij rijden niet met metertarieven. De prijs die u ziet op onze site, is de prijs die u betaalt. Er zijn geen extra kosten achteraf. De prijs wordt berekend op basis van de kortste route. Het kan gebeuren dat de chauffeur een andere route volgt, vanwege bijvoorbeeld een file of een ongeluk. Ook dan blijft het vooraf vastgestelde tarief gelden. Wij hebben geen verrassingen!
Er is ruimte voor 2/3 koffers afhankelijk van de grootte. Denkt u dat de bagage niet in een personenauto past? Bestel dan een stationwagen of busje of neem contact met ons op.
Heeft u afwijkende bagage, zoals een surfboard of golfclubs? Neem dan eerst contact met ons op. Op deze manier kunnen wij rekening houden met het formaat van de auto.
Heeft u huisdieren? Moet er een rolstoel of rollator mee? Neem dan contact met ons op via contact@taxicentrale-schiphol.nl, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw rit vlekkeloos en comfortabel verloopt.
Een kinderstoel is niet verplicht in de Nederlandse taxi’s. U kunt uw kind op schoot houden of een eigen maxi cosi meenemen. kijk hier voor meer informatie: https://www.veiligheid.nl/kinderveiligheid/met-de-auto/wetgeving
Uniek! Een taxi naar Schiphol kunt u heel eenvoudig online bestellen en betalen. Wij tonen u direct het aantal kilometers en het tarief van de kortste route.
24/7 Een taxi bestellen kan tot 3 uur van te voren, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook wanneer een zakenrelatie of medewerker op het laatste moment verhinderd blijkt te zijn, biedt onze taxicentrale een uitkomst!
Overal online Wij werken door heel Nederland en zorgen ervoor dat u altijd op tijd bij luchthaven Schiphol aankomt. Wilt u na uw zakenreis graag weer comfortabel naar kantoor worden gebracht? Bestel dan direct een taxi voor de terugreis.